Створення STEAM-центру на базі КУ Сумська спеціалізована школа №7 ім.М.Савченка Реалізований

Доданий
05.08.2017
Номер
19
Освіта

Створення STEAM-центру надасть змогу дітям 5-11 класів вивчати новітні IT-технології, опановувати інформатику, фізику, хімію, біологію не в теорії, а за допомогою дослідів та експериментів.
3-D принтер, модель розумного будинку -"інтернет речей", цифровий мікроскоп, робот-маніпулятор та мобільний робот, комп'ютери та програмне забезпечення до них.

Автор проєкту
Бюджет
468 042 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вул. Лесі Українки, 23, Суми

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нано-технологій.
КУ ССШ №7 має найбільшу чисельність учнів у місті - близко 2040 учнів.
Створення STEAM-центу дозволить їм застосовувати на практиці ІT-технологій, визначитись з інтересами та профорієнтацією, підготовить дітей до сучасного технологічно розвинутого суспільства.

Короткий опис проекту

Проект передбачає впровадження STEAM-освіти з метою впровадження ІT-технологій, профорієнтації та підготовки дітей до технологічно розвинутого суспільства у спеціалізованому навчальному закладі м.Суми (фізико-математичний,математичний, художньо-естетичний профілі).
Абревіатура STEАM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), art (мистецтво), mathematics (математика), тобто інтеграція всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання. Діти вчитимуться моделювати, конструювати, вивчати мобільну робототехніку, електроніку, інженерну графіку, тривимірне моделювання, прототипування, мехатроніку тощо.
Природничі дисципліни учні опановуватимуть не в теорії, а за допомогою дослідів і експериментів.

Мета проекту

Впровадження STEАM-освіти у найбільшій школі міста надасть можливість більш ніж 2 тис. учнів отримати інноваційну та конкурентоспроможну освіту.

Пропоноване рішення, щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування

За деякими даними залучення тільки 1% населення до STEАM- професій підвищує ВВП країни на 50 млрд $. Потреби у STEАM-фахівцях зростають у 2 рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEАM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.
Відкриття STEАM-центру надасть можливість підвищити інтерес учнів до знань, розвинути їхні здібності, показати свої знання на предметних олімпіадах та обрати професію за покликанням.

Для кого цей проект

Учні, вчителі КУ Сумська спеціалізована школа №7 ім. М.Савченка;
вчителі інших шкіл міста, зацікавлені в обміні досвідом.

Тип проекту

локальний

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Управління освіти і науки

ПІБ Відповідальної особи

Гончаренко Наталія Олександрівна

Контактні дані відповідальної особи

32-47-02