Опис
Проблема
В сучасному світі фотографія займає вагоме місце. Це творча самореалізація і літопис життя. В м. Суми фотомистецтву навчають лише в одному ПТНЗ, а фотокурси за окремими напрямками орієнтовані лише на дорослих. Тому, комплексне навчання фотографії у позашкільному освітньому закладі для дітей та молоді віком від 10 до 22 років є надзвичайно актуальним у сьогоденні.
У місті відсутні дитячі фото - центри із сучасною технічною базою, тому модернізація фотостудії надасть можливість створити творче, мотивуюче, захоплююче, освітнє середовище.
Мета проекту
Створення сучасної фотостудії надасть можливість мешканцям міста розширювати знання з дотичних до фотомистецтва наук та набувати відповідні знання і навички для подальшого їх застосування в професійній діяльності. Фотостудія зробить вагомий внесок у популяризацію та промоцію м. Суми через фотопроекти до дня міста та пам'ятних дат.
Пропоноване рішення, щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
У разі реалізації проекту з'явиться можливість проводити фотоконкурси, фестивалі, майстер-класи, семінари для дітей, молоді, педагогів та всіх зацікавлених громадян міста.
Юні фотоаматори Сум вже прославляють рідне місто на Всеукраїнських та міжнародних конкурсах. Створення центру з сучасним обладнанням і технологіями буде сприяти професійному росту та розширенню можливостей творчої самореалізації. Сумська молодь матиме більше інструментарію для реалізації творчих проектів та гідного представництва нашого міста в Україні та світі.
Для кого цей проект
Учні закладів загальної середньої освіти, студентська молодь міста Суми, які захоплені фотомистецтвом, вчителі та викладачі цих закладів, мешканці міста, творчі особистості, зацікавлені в обміні досвідом.
Ключові показники оцінки результату проекту
Соціо-культурні (збільшення рівня охоплення дітей та молоді позашкільною освітою, творча самореалізація, набуття життєвих компетенцій, реалізація соціально-культурних проектів з метою популяризації рідного міста Суми).
Освітні (набуття умінь та навичок з дотичних до фотомистецтва дисциплін, реалізація освітніх проектів).
Профорієнтаційні (набуття професійних компетенцій фотографа, дизайнера, художника, веб-дизайнера).
Гуманітарні (залучення до творчої співпраці мешканців міста різних соціальних категорій, реалізація гуманітарних проектів).
Я особа, яка не зареєстрована у м.Суми
Ні.
проживаю