Опис
Проблема
Відсутність оптимально облаштованого місця для проведення різного роду заходів під відкритим небом: від зустрічей у форматі Sumy Networking до лекцій, перегляду фільмів, квартирників, літературних вечорів у новому форматі, виставок та творчих ярмарків місцевих виробників непродовольчої продукції (за прикладом “Кураж-базару” у Києві).
Мета проекту
Облаштувати простір, у якому буде зручно проводити корисні заходи, де сумчани зможуть ділитися своїми ідеями, знаходити їх підтримку та допомогу у реалізації та проводити власні корисні заходи.
Пропоноване рішення, щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
Оскільки Дворик на Кузнечній уже створив певну спільноту своїх прихильників та відомий багатьом сумчанам своїми заходами і у нього зручне розташування, пропонуємо створити такий корисний суспільний простір на його основі.
Для цього необхідно його облаштувати:
- вирівняти покриття (можливо прибрати зашилки старого асфальту або залити його бетоном), викласти плиткою, закласти клумби;
- перевірити та відремонтувати усю електропроводку,вивести додаткові розетки;
- зробити мобільне накриття на випадок дощової погоди;
- встановити сцену;
- зробити постійне освітлення;
- змінити меблі на більш зручні та мобільні;
- декорувати простір.
У подальшому Дворик на Кузнечній зможе реалізовувати більшу кількість корисних заходів у різних форматах, допомагати сумчанам, що бажаютьтут провести свої заходи, у їх реалізації. Перебування у Дворику стане зручнішим.
Для кого цей проект
Проект розрахований на кілька цільових груп сумчан:
- активних містян у віці 16 — 50 років, що бажають змінювати та дбати про місто, у якому мешкають;
- творчих людей, що хочуть презентувати свої напрацювання та таланти;
- сумчан, які прагнуть навчатися та вдосконалюватися;
- місцевий бізнес та товаровиробників, які бажають презентувати свою продукцію у незвичному місці та форматі.
Ключові показники оцінки результату проекту
За орієнтовними підрахунками, без особливої реклами та без хорошого облаштування, заходи у ДНК протягом липня — першої половини вересня відвідало більше 2,5 тис. людей.
У разі реалізаціїї проекту і облаштування локації, ми розраховуємо, що протягом наступного сезону ця цифра щонайменше подвоїться і складе 5 тис. людей.
Протягом сезону (від початку травня до кінця серпня) на локації буде проведено щонайменше 30 заходів різноманітного спрямування та тематики.
Я особа, яка не зареєстрована у м.Суми
Ні.
Народилася і постійно проживаю в Сумах