Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Міська дитяча поліклініка № 2 (МДЛ) обслуговує дітей з щільнонаселених районів міста, що обумовлює значне навантаження на спеціалістів МДЛ. Щоб потрапити на прийом до вузького спеціаліста в МДЛ, батьки змушені займати чергу за талонами о 5-6-ій ранку, оскільки попит на них значно перевищує їх кількість, що видається щодня. Проект пропонує викорінити практику нічного чергування батьків під МДЛ в очікуванні талонів, і перевести ці черги в електронний формат – на інтернет-сайт, де був би зазначений актуальний розклад прийому спеціалістів МДЛ на найближчий місяць/місяці, визначений час та кількість прийомів лікарів щодня і де можна було б попередньо записатися до фахівця з подальшим обов’язковим підтвердженням свого візиту напередодні для уникнення зривів у розкладах прийомів. Запровадження електронного запису дасть можливість краще планувати роботу МДЛ, зекономити робочий час і нерви батьків та медичного персоналу, сприятиме підвищенню якості надання медичних послуг населенню міста.
Співавтори
-
Короткий опис проекту
Проект передбачає запровадження системи електронного запису до спеціалістів Міської дитячої поліклініки № 2 шляхом створення окремого сайту поліклініки (або комунальних медичних закладів м. Суми), де батьки зможуть завчасно записати дитину на прийом до потрібного спеціаліста і підтвердити візит до лікаря напередодні, не відстоюючи черг за талонами.
Мета проекту
Покращення якості надання медичних послуг комунальною Міською дитячою поліклінікою № 2 населенню міста Суми за рахунок застосування інформаційно-комунікаційних технологій.
Пропоноване рішення, щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
Система електронного запису до вузьких спеціалістів МДЛ № 2 передбачає створення інтернет-сайту, на якому зазначається розклад прийому спеціалістів МДЛ на найближчий місяць (або декілька), визначається час та кількість прийомів лікарів щодня та здійснюється електронний запис дитини батьками до певного спеціаліста. При такому бронюванні батьки обирають бажану дату та час прийому, виходячи з поданого розкладу та вільних «електронних талонів». Результатом бронювання є лист із зазначенням дати та часу прийму у спеціаліста, ПІБ та адреси дитини, нагадуванням про необхідність підтвердження візиту до лікаря на сайті напередодні, який надходить на електронну пошту, вказану при електронному бронюванні. На початковому етапі доцільне часткове переведення талонів до електронного середовища з метою поступової адаптації населення до такої послуги. В міру поширення використання населенням міста системи електронного запису, відсоток талонів, які переводяться в електронну форму, може бути збільшений.
Для кого цей проект
Дитяче населення (у віці від 0 до 15 років) районів м. Суми, що обслуговуються у спеціалістів Міської дитячої поліклініки № 2, та їхні батьки/опікуни, які зможуть значно поліпшити собі життя, уникаючи стояння в чергах в реєстратурі за талонами до лікарів.
Ключові показники оцінки результату проекту
Економічні показники оцінки результати проекту: оптимізація коштів міського бюджету на фінансування Міської дитячої поліклініки № 2 (в частині обсягів фінансування витрат на роботу вузьких спеціалістів поліклініки), оптимізація штату працівників (кількість вузьких спеціалістів, яка відповідає потребам обслуговування дитячого населення міста).
Соціальні показники оцінки результати проекту: покращення якості надання медичних послуг населенню, що обслуговується у Міській дитячій поліклініці № 2 (зростання кількості дітей, що отримали якісні медичні послуги за рахунок оптимізації розкладів прийому лікарів), зростання позитивного іміджу даного комунального закладу та міської влади в цілому,
Інші показники оцінки результати проекту: подальше поширення використання інформаційно-комунікаційних технологій у комунальних медичних закладах міста Суми.
Тип проекту
загальноміський
Відповідальні підрозділи
Відділ охорони здоров'я